15 May 2010

Arsenal subs are most prolific in League

Arsenal telah menjaringkan 83 gol dalam kempen EPL musim ini dengan 15 gol darinya hadir daripada pemain gantian.. Ini telah cukup untuk Arsenal disahkan pemain gantian paling prolifik di Liga.. Namun 4 gol juga sempat disumbangkan oleh pemain gantian Arsenal di kejohanan lain.. Mari kita imbas kembali gol-gol yang dijaringkan pemain gantian Arsenal musim ini..

Pemain terbanyak yang menjaringkan gol sebagai pemain gantian jatuh kepada Andrei Arshavin yang menjaringkan 2 gol sebagai pemain gantian di EPL dan meledak satu gol semasa kempen Champions League.. Namun Fabregas muncul pemain paling mencetuskan impak semasa masuk sebagai pemain gantian..

Arsenal juga akan diberikan anugerah Fair Play selepas Arsenal mengutip mata paling tinggi untuk bermain dengan bersih walaupun pada permulaan musim sehingga tamat Arsenal terus dikaitkan dengan diving bermula dengan Eduardo..

Arsenal mengutip 1303 mata untuk mengatasi jiran setempat Tottenham.. Sementara Fulham pula berada di tempat ketiga.. Man. Utd ditempat keempat dan Chelsea kelima.. Arsenal bukan sahaja akan dipersembahkan anugerah itu namun Arsenal juga akan menerima ganjaran sebanyak 30 ribu pound..

0 comments:

Post a Comment