04 January 2011

Latest injury news

Kieran Gibbs semakin hampir untuk kembali menjalani latihan penuh bersama skuad Arsenal dengan Gibbo dijangka akan kembali membarisi kesebelasan utama Arsenal pada perlawanan pusingan ketiga Piala FA menentang Leeds United hujung minggu ini.. Namun hanya itu sahaja pemain yang kembali ke pangkuan Arsenal..

Tiada pemain yang mengalami kecederaan sewaktu menentang Birmingham tempoh hari walaupun Cesc Fabregas dan Bacary Sagna ditackle keras pemain-pemain Birmingham City.. Sementara itu Manuel Almunia dan Abou Diaby masih mengalami kecederaan dengan mereka berdua dijangka kembali dalam tempoh 2-3 minggu lagi..

Sementara Thomas Vermaelen masih berada di landasan yang tepat setakat ini untuk kembali semula pada penghujung bulan Januari ini.. Sementara itu juga kem Arsenal menyambut semula kedatangan Aaron Ramsey yang baru pulang dari perpindahan secara pinjaman ke Nottingham Forest.. Harapnya kita dapat melihat kembali kelibatnya di dalam jersi Arsenal dalam waktu terdekat ini..

Sepanjang tempoh pinjamannya hanya 5 perlawanan sahaja berjaya Ramsey lalui akibat masalah cuaca.. Dengan Nottingham Forest memberikan perhatian yang penuh terhadap Ramsey menyaksikan tidak banyak aksi yang berjaya ditampilkan Ramsey memandangkan Wenger pastinya menasihati Nottingham supaya memberikan protection kepada Ramsey yang baru pulih dari kecederaan serius tahun lalu..

Walau apa-apa pun welcome back Aaron Ramsey.. X sabar untuk Atikah melihat Ramsey kembali menyinari semula bahagian tengah Arsenal terutama sekali dengan faktor Abou Diaby masih bergelut dengan kecederaan buku lalinya, kembalinya semula Ramsey pastinya melegakan sedikit bahagian tengah Arsenal.. Adios..

1 comments:

mr. salleh nasri said...

yang penting Vermaelen cepat pulih.. walaupaun sekarang gandingan koscienly dengan djourou nmpak serasi serta mantap, tp nk jgak tngok gandingan koscienly+vermaelen, vermaelen+djourou..

4.1.11

Post a Comment