28 June 2011

Arsenal reveal 2011/2012 Away Kit

Ladies and gentleman inilah jersi away baru Arsenal musim depan!! Cantik bukan?? Check this out..

Ini pula jersi away goalkeeper musim depan..

Anyway mari kita ke berita lain pula.. Dan of courselah ianya berkaitan tentang kapten pasukan Cesc Fabregas..

Arsenal telah menolak tawaran 27 juta pound daripada Barcelona dengan Arsenal sekali lagi menegaskan jika Barca tidak mahu membayar harga yang dimahukan iaitu sekitar 35 ke 40 juta pound Fabregas tidak akan ke mana-mana.. Barca yang baru sahaja melengkapkan pembelian Alexis Sanchez berharap untuk mendapatkan diskaun dalam nilai perpindahan Fab4..

Ianya telah menyaksikan Barca sedang cuba memujuk Fabregas untuk melakukan protes.. Pemain Arsenal dijadualkan untuk kembali menjalani latihan hari ini dengan Barca berharap Fabregas tidak akan hadir.. Come on Barca on your dream.. Kerana sumber terdekat dengan Fabregas memberitahu yang Fabregas tidak akan sama sekali memaksa perpindahannya ke Barca..

Fabregas yang baru-baru ini mengeluarkan kenyataan betapa gembiranya beliau di Arsenal pastinya tidak akan melakukan perkara seperti itu memandangkan beliau cukup mengetahui betapa besarnya jasa Arsenal dan Arsene Wenger khususnya dalam kariernya.. Jadi Fab4 tidak akan melakukannya sama sekali..

Okay honestly Barca.. Cukup-cukuplah dengan cara kotor untuk mendapatkan Fabregas.. Nakkan dia bayarlah 40 juta pound.. Bila Arsenal dapatkan pemain muda mereka secara betul mereka kata secara kotor.. Cara yang mereka buat ini betullah eh?? Nak buat report pun semuanya sebelah Barca..

4 comments:

Sharinginfoz said...

setiap pemain ada harganya tersendiri so kalau nak "beli" fabregas, kenalah sediakan duit secukupnya

28.6.11
kyo_9 said...

hmm.. 3rd jersey Arsenal apa plak ek??

28.6.11
saya arsenal said...

3rd jersey kaler putih...

http://sayaarsenal.blogspot.com/2011/07/lambang-baru-dan-jersey-arsenal.html

at blog ni...

2.7.11
nyOng.is.me said...

alamak kenapa warna biru macam tu...

4.7.11

Post a Comment