12 February 2011

Injury update

Thomas Vermaelen yang kini sedang menjalani proses pemulihan dijangka akan bersedia dalam masa dua ke tiga minggu lagi.. Namun Arsene Wenger menegaskan sebelum Vermaelen kembali mengetuai bahagian pertahanan Arsenal, Vermaelen akan melalui beberapa perlawanan bersama skuad simpanan dahulu sebelum kembali.. Harapnya Verminator akan kembali tepat pada masanya semasa perlawanan menentang Barca di Nou Camp bulan depan..

Johan Djourou telah disahkan Wenger bersedia sepenuhnya untuk meneruskan gandingan cemerlang bersama-sama Laurent Koscielny.. Alex Song juga dijangka akan berada dalam kesebelasan utama pada malam ini.. Namun Arsenal akan menanti kunjungan Wolves malam ini tanpa kelibat Tomas Rosicky yang mengalami kecederaan paha semasa pulang dari tugas antarabangsa..

Namun Robin Van Persie dan Cesc Fabregas yang terlepas aksi perlawanan persahabatan antarabangsa tempoh hari akibat tidak sihat, disahkan bersedia sepenuhnya untuk mengetuai Arsenal pada perlawanan pada pukul 11 malam ini yang akan disiarkan secara langsung di Astro Star Sports saluran 813..

Abou Diaby yang menjalani pergantungan dilaporkan Wenger turut mengalami masalah kecederaan di mana Atikah merasakan ianya berkaitan buku lalinya.. Denilson pula telah pulih sepenuhnya dari kecederaan hamstring yang diterimanya semasa perlawanan menentang Huddersfield yang lalu.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment