06 August 2011

Arsenal VS Benfica

Perlawanan persahabatan terakhir Arsenal menentang Benfica awal pagi esok menyaksikan beberapa tonggak utama pasukan telah ditinggalkan Arsene Wenger seperti Jack Wilshere, Samir Nasri, Theo Walcott, Laurent Koscielny dan Cesc Fabregas.. Wilshere, Nasri, Walcott dan Koscielny mengalami masalah kecederaan namun mereka dijangka cergas untuk perlawanan pembukaan EPL minggu depan..

Sementara kapten pasukan Fabregas dijangka tidak akan cukup cergas untuk perlawanan pembukaan minggu depan selepas baru sahaja menjalani latihan bersama rakan sepasukannya.. Hakikat perlawanan terakhir Fabregas adalah pada bulan April menyaksikan Wenger tidak mahu mengambil tindakan terburu-buru dengan Fabregas kali ini..

Andrei Arshavin
Maroune Chamakh
Johan Djourou
Lukasz Fabianski
Emmanuel Frimpong
Carl Jenkinson
Ryo Miyaichi
Armand Traore
Ignasi Miquel
Aaron Ramsey
Tomas Rosicky
Bacary Sagna
Alex Song
Wojciech Szczesny
Robin Van Persie
Thomas Vermaelen
Gervinho
Sebastien Squillaci
Henri Lansbury

Berikut adalah senarai pemain yang dibawa Wenger ke Portugal.. Perlawanan ini akan disiarkan pada pukul 2.40 pagi esok dan akan disiarkan secara langsung di Astro SuperSport channel 811.. Sementara itu Wenger berharap peminat akan bersabar sedikit dengan berita tentang pemain baru.. Namun Wenger berharap minggu depan akan ada berita baik..

Sementara itu Arsenal telah disahkan akan menentang Udinese Calcio pada peringkat kelayakan Champions League.. Bagi Atikah Arsenal cukup bernasib baik diundi menentang Udinese berbanding mendapat undian menentang kelab-kelab besar Eropah yang lain.. Adios!!

1 comments:

Sharinginfoz said...

semoga Arsenal menang untuk layak ke champions league

6.8.11

Post a Comment