29 November 2011

Day 4 and 5 Arsenal Ladies at Japan

Semalam seperti yang Atikah laporkan Arsenal Ladies bersiar-siar di sekitar Kyoto sebelum mereka semua berangkat pulang ke Tokyo.. Di sini Atikah nak postkan beberapa gambar menarik sepanjang Ladies di Kyoto dan kemudiannya Tokyo..

Breakfast di Kyoto..

Jordan Nobbs yang dilaporkan Yvonne Tracy dibuli oleh Gilly Flaherty dan beberapa pemain Arsenal Ladies yang lain memandangkan beliau yang paling muda dan juga disebabkan ketiadaan Danielle Carter memakai baju I Love Kyoto.. Nice.. Haha..

Arsenal Ladies video blog co-host

Sekarang baru Atikah tahu siapa sebenarnya camera woman untuk Steph Houghton dan Ellen White yang diberikan tugas membuat video blog Arsenal Ladies di Jepun.. Rupa-rupanya Jennifer Beattie.. Good job Jennifer!!

Nampaknya Kim Little memerlukan sedikit bantuan daripada Steph Houghton dan Katie Chapman.. Haha grow some height Kimmy!!

Rachel Yankey menunjukkan skill ninjanya.. Haha.. Nice one!!

Back to Tokyo menaiki 'bullet' train..

Bergambar di pusat bandar Tokyo..

Party time!!

Penolong kapten pasukan dan juga penjaring terbanyak sepanjang zaman Ladies menunjukkan skil menyanyinya bersama-sama bekas pemain Jepun Arsenal Ladies yang kini penyanyi popular di Jepun, Mihoko Ishida..

Trio Republik Ireland Arsenal Ladies, Emma Byrne, Ciara Grant dan Niamh Fahey catch up dengan Mihoko Ishida..

Hmm.. Wonder where Ladies manager, Laura Harvey..

Arsenal Ladies di Asakusa di Tokyo pada pagi kelima mereka di Jepun..

Selepas bersiar-siar di sekitar Tokyo, Arsenal Ladies menuju ke Stadium Nishigaoka untuk kembali menjalani latihan sebelum perlawanan menentang juara liga Jepun INAC Kobe esok..

Selepas Rachel Yankey penat posing di hadapan kamera untuk memastikan cameraman Arsenal dapat gambar menarik dan kelakar daripada Rachel, nampaknya kini giliran Yankey pula di belakang kamera..

Kapten pasukan Arsenal Ladies, Faye White meneruskan proses pemulihan daripada kecederaan lututnya..

3 muka baru Arsenal Ladies di jelajah Jepun.. Dari kiri, pemain muda Jepun, Kumi Yokoyama, lagenda dan hero Arsenal Ladies di final Piala Eropah 2007 yang dipinjamkan dari Boston Breakers, Alex Scott dan identiti ketiga tidak dapat dipastikan Atikah.. Nampak macam pernah lihat.. Well sebaik Atikah tahu siapakah gerangannya Atikah akan beritahu.. Adios..

2 comments:

kyo_9 said...

sayang nye..
kalau pergi Kyoto hari yg sama dengan mereka, pastu terserempak, kompem on the spot minta photograph~~ ;p

30.11.11
atikah said...

Haha.. Kalau Atikah, Atikah terus peluk idola Atikah, Emma Byrne.. Dan x akan lepaskan.. Haha..

1.12.11

Post a Comment