25 March 2011

Congratulations Ramsey!!

Aaron Ramsey yang sedang bersiap sedia untuk kemunculan pertamanya bersama skuad kebangsaan Wales sejak pulih dari kecederaannya telah menerima khabar gembira daripada pengurus pasukan Wales, Gary Speed yang membuat keputusan untuk memberikan kalungan armband Wales kepada Rambo..

Ini bermakna Ramsey akan mengetuai Wales pada perlawanan menentang England esok di mana pertembungan tersebut pastinya makin menarik dengan Jack Wilshere akan menentang Aaron Ramsey.. Ramsey dijangka akan terus mengekalkan armband tersebut buat satu tempoh yang panjang memandangkan kapten Wales sebelum ini, Craig Bellamy acap kali dihimpit dengan kecederaan..

So Rambo tahniah!! Atikah yakin yang Ramsey akan menjadi seorang kapten yang bagus untuk Wales.. Mungkin selepas ini Ramsey akan menjadi kapten Arsenal pula.. Siapa yang tahu?? Ramsey ada segala ramuan untuk menjadi seorang kapten yang bagus walaupun beliau akan berusia 20 tahun 90 hari semasa mengetuai Wales untuk menjadi kapten termuda Wales.. So tahniah and good luck Rambo!!

Sementara itu penyerang muda berbakat skuad simpanan Arsenal berusia 19 tahun, Luke Freeman telah menandatangani kontrak lanjutan bersama Arsenal.. Atikah harap nanti kita dapat menyaksikan persembahan Freeman di dalam skuad utama Arsenal memandangkan beliau seorang penjaring prolifik untuk skuad simpanan Arsenal.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment