02 December 2011

Ladies teached Musashigaoka College

Arsenal Ladies bermain perlawanan menentang Musashigaoka College yang telah membina hubungan baik dengan Arsenal Ladies dengan menghantar beberapa pemain akademi mereka untuk menjalani latihan sejak 15 tahun lepas untuk perlawanan persahabatan untuk menghargai hubungan baik di antara Arsenal Ladies dan Musashigaoka College yang juga merupakan penganjur jelajah Arsenal Ladies ke Jepun..

Pengurus Arsenal Ladies Laura Harvey tidak berminat untuk menurunkan kesebelasan yang mudah pada perlawanan ini selepas rata-rata menurunkan kesebelasan utama Arsenal dan hanya membenarkan pemain skuad simpanan Louis Bragg untuk menyertai kesebelasan utama Arsenal yang di barisi nama-nama besar sebelum kemudiannya memberikan peluang kepada dua lagi pemain skuad simpanan, Lilly Agg dan Angharad James..

Arsenal Ladies mendahului menerusi jaringan Kim Little seawal minit ke-13 sebelum Alex Scott yang kembali ke kesebelasan utama menjaringkan gol kedua pasukan sebelum Ellen White memastikan kedudukan 3-0.. Hero Arsenal Ladies semasa menentang INAC Kobe, Jennifer Beattie menjaringkan 2 gol untuk memastikan Ladies menang 5-0 ke atas pemain-pemain muda Musashigaoka College..

Jelas sekali perlawanan ini lebih kepada mengajar pemain-pemain akademi Musashigaoka College.. Pemain Arsenal Ladies akan turun ke padang sebagai jurulatih keesokan harinya untuk memberikan tunjuk ajar kepada pelajar-pelajar sebelum menjalani latihan mereka untuk persediaan perlawanan terakhir menentang NTV Beleza pada hari Ahad..

Ladies yang akan pulang ke Tokyo untuk perlawanan terakhir jelajah Jepun mereka pada hari Ahad akan pulang semula ke London pada hari Isnin.. More news to follow.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment