08 December 2010

Berita baik dari Laurent Kosciely

Begitu banyak khabar angin mengatakan Laurent Koscielny akan terlepas aksi sehingga penghujung bulan Disember akan kecederaan kepala yang serius.. Namun Koscielny menunjukkan sifat pahlawannya apabila disahkan cergas sepenuhnya untuk kembali pada perlawanan penting Arsenal menentang Partizan pada awal pagi Khamis nanti..

Ianya jelas mengembirakan fans Arsenal dan juga Arsene Wenger selepas Johan Djourou mengalami kecederaan paha dan Wenger jelas tidak mahu menrisikokan tahap kecederaan Djourou dengan membenarkan beliau beraksi pada perlawanan menentang Partizan.. Jadi ini bermakna Koscielny akan terus bergandingan bersama Squillaci..

Emmanuel Eboue juga akan kembali ke dalam pasukan dan Robin Van Persie pula berkemungkinan akan mengetuai Arsenal pada perlawanan menentang Partizan selepas Van Persie menegaskan yang beliau sudah bersedia beraksi dari awal permainan dengan Wenger sendiri dilihat semakin bersedia membiarkan RVP mengetuai pasukan..

Arsene Wenger juga mengesahkan kontrak baru telah pun dikemukakan kepada Samir Nasri dengan menurut spy Atikah yang sudah lama menyepikan diri buat seketika, kontrak selama 5 tahun tersebut akan menyaksikan Nasri menerima gaji yang cukup lumayan dengan menerima 80 ribu pound seminggu..

Nasri dilihat tidak mempunyai sebarang masalah untuk menandatangani kontrak baru.. Jadi x sabar Atikah tunggu pengumuman dari laman web rasmi Arsenal.. Jadi x adalah musim sejuk ini berduyun-duyun pasukan-pasukan lain berbaris kemukakan tawaran untuk mendapatkan Samir Nasri.. Apa-apa pun itu sahajalah berita terkini.. Adios..

0 comments:

Post a Comment