03 December 2010

Injury Update

Arsene Wenger telah mengesahkan tiada kecederaan baru di dalam kem Arsenal walaupun Samir Nasri dilihat mengalami sedikit masalah di buku lalinya selepas diterjah pamin Wigan namun staf perubatan Arsenal menjangkakan yang pemain terbaik Arsenal setakat ini akan bersedia sepenuhnya pada perlawanan menentang Fulham esok..

Robin Van Persie yang beraksi cemerlang dalam 70 minit perlawanan menentang Wigan telah disahkan Wenger yang Van Persie tidak mempunyai apa-apa masalah namun Wenger menegaskan yang beliau tidak akan membenarkan Van Persie memulakan perlawanan kerana Van Persie masih belum bersedia untuk beraksi di saingan EPL..

Kapten pasukan, Cesc Fabregas disahkan akan terus diketepikan sementara Abou Diaby dan Thomas Vermaelen turut akan menemani Fabregas di bilik rehat Arsenal.. Namun tiada sebarang berita tentang pemain yang semakin hilang dari pandangan, Manuel Almunia selepas sedikit pun Wenger tidak menyebut namanya..

Anda semua masih ingat Emmanuel Frimpong?? Well menurut Frimpong beliau berharap akan kembali semula beraksi pada April tahun depan.. Oh Frimpong juga sempat memberitahu kepada semua fans Arsenal yang Jack Wilshere merupakan pemain yang cukup bagus kecuali bab tackle.. haha.. Well Wilshere telah membalasnya dengan memberitahu Frimpong yang dia boleh ajarnya bagaimana nak tackle.. Anyway itu sahajalah berita terkini.. Adios

0 comments:

Post a Comment