04 December 2010

Pre Match : Arsenal VS Fulham

Arsenal akan menerima kunjungan Fulham pada malam ini dengan misi memperbaiki semula prestasi di hadapan penyokong sendiri.. Perlawanan ini akan disiarkan secara langsung di Astro StarSport channel 813 pada pukul 10.55 malam ini dengan Samir Nasri dan Sebastien Squillaci kembali semula ke dalam pasukan selepas melepasi masalah kecederaan masing-masing..

Namun Manuel Almunia yang dilihat kembali untuk memberikan persaingan kembali menemui staf perubatan Arsenal selepas mengalami kecederaan siku kembali selepas menjalani latihan semalam.. Wenger juga sempat menegaskan yang beliau tidak akan membeli penjaga gol baru terutama sekali dengan Fabianski telah membuktikan keupayaannya dan Szczesny terus menerus memberikan saingan di samping Mannone..

FABIANSKI
SAGNA-----SQUILLACI-----KOSCIELNY-----CLICHY
ROSICKY-----SONG-----WILSHERE
WALCOTT-----CHAMAKH-----ARSHAVIN

Hmm.. Sejujurnya Atikah lebih suka kalau Wenger meneruskan gandingan Djourou dan Koscielny.. Kerana gandingan mereka cukup bagus sekali di mana mereka berdua saling melengkapi di antara satu sama lain dan bagi Atikah mereka berdua gandingan pertahanan terbaik Arsenal musim ini setakat ini..

Bukannya si Squillaci nie x cukup bagus namun Atikah tengok gandingan Squillaci dan Koscielny mahupun Djourou selalu ada sahaja problem.. Tidak serasi dan lihat sahajalah berapa banyak kesilapan dilakukan.. Namun Atikah masih percayakan gandingan Koscielny/Squillaci.. Harapnya gandingan ini akan beraksi cemerlang so x ada lagi gol akan dibolosi.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment