29 December 2010

Pre Match : Arsenal VS Wigan Athletic

Malam ini dua pasukan kesayangan kita akan beraksi dengan Malaysia akan cuba mempertahankan pendahuluan 3-0 untuk menjulang Piala AFF Suzuki buat pertama kalinya malam ini, Arsenal akan turut beraksi malam ini pada pukul 3.40 pagi awal pagi khamis yang akan disiarkan secara langsung di Astro SuperSport 3 di channel 817..

Namun perlawanan ini akan menyaksikan Arsenal turun tanpa kelibat kapten pasukan Cesc Fabregas yang digantung satu perlawanan selepas mengutip kad kuning kelimanya musim ini pada perlawanan menentang Chelsea semalam.. Namun berita baiknya tiada sebarang kecederaan hasil daripada kemenangan 3-1 kita ke atas Chelsea semalam..

Wenger mungkin akan menurunkan barisan kesebelasan yang hampir sama dengan semalam.. Dengkan menungkinan Tomas Rosicky akan masuk mengisi kekosongan yang ditinggalkan Fabregas pada perlawanan awal pagi ini atau mungkin Wenger akan memberikan tugas tersebut kepada Samir Nasri dengan Walcott dan Arshavin atau Van Persie bermain di posisi sayap kanan dan kiri.. Apa-apa Good Luck Arsenal and Malaysia!! Adios..

0 comments:

Post a Comment