09 November 2010

Arsenal appeal Koscielny red card

Arsenal FC telah memberikan tentang kepada kad merah yang diterima Laurent Koscielny pada perlawanan menentang Newcastle yang lalu.. FA England juga telah mengesahkan yang mereka telah menerima tentangan Arsenal tentang kad merah Koscielny itu.. Ianya akan didengar hari ini sama ada Koscielny akan menerima pergantungan 3 perlawanan ataupun sebaliknya..

Ini ialah kenyataan dari FA England.. "The FA can confirm that Arsenal FC have today submitted a claim of wrongful dismissal, following the dismissal of Laurent Koscielny for the denial of an obvious goalscoring opportunity.. Koscielny was sent off in his side’s fixture against Newcastle United FC on 7 November.. The claim will be heard by an Independent Regulatory Commission on Tuesday 9 November.."

Ini pula kenyataan Wenger tentang kad merah yang diterima Koscielny.. "It’s not a sending off because it wasn’t a clear goalscoring opportunity and he was not the last man.. Squillaci was covering him so I don’t think it was a red card.." Atikah setuju Koscielny sepatutnya tidak dilayangkan kad merah..

Sebab itulah Atikah x pernah suka dengan corak pengadilan Mike Dean.. Ianya sepatutnya hanya kad kuning.. Atikah rasakan cukup tidak adil memberikan kad merah kepada Koscielny.. Cukup tidak adil.. Atikah harap Arsenal menang dalam tentangan ini kerana Koscielny merupakan pertahanan yang boleh diharapkan mengisi kekosongan Vermaelen..

Tolonglah sebabnya Atikah x nak lagi tengok si Djourou main.. Djourou nie bukannya x bagus tapi musim ini persembahannya di bahagian pertahanan cukup tidak memuaskan melakukan kesilapan dan alpa menjaga pemain lawan.. Koscielny pula memang cukup bagus.. Tengok sahajalah persembahannya.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment