05 November 2010

Fab4 kembali & Injury update

Cesc Fabregas akan kembali mengetuai pasukan selepas ditinggalkan di London pada kempen Eropah tempoh hari akibat kecederaan hamstring.. Fabregas akan turut disertai Andrei Arshavin, Alex Song dan Denilson yang kembali ke pangkuan pasukan selepas turut ditinggalkan akibat kecederaan masing-masing..

Robin Van Persie yang dipanggil ke dalam skuad Belanda untuk perlawanan persahabatan di mana telah menaikkan kemarahan Wenger telah disahkan kembali menjalani latihan penuh hari ini.. Namun Kieran Gibbs masih disisihkan dan Thomas Vermaelen juga dijangka akan kembali menjalani latihan semula dalam beberapa hari lagi..

Abou Diaby yang telah menaikkan kemarahan segelintir fans Arsenal dengan kenyataan terbarunya akan terselamat dari peminat Arsenal selepas beliau masih gagal pulih dari kecederaan buku lali yang menghantuinya sejak musim ini.. Wenger memberitahu beliau telah memanggil dua orang doktor bedah untuk melihat tahap kecederaan Diaby namun mereka perlu bersabar terlebih dahulu.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment