19 November 2010

Injury update

Okey first of all minta maaf Atikah buat ringkas je.. Sebab Atikah busy sangat.. Lagi satu Atikah maybe x akan buat post match dan pre match sebab Atikah ada hal hujung minggu ini dan x pasti kalau sempat updatekan blog.. Lagi satu minta maaf sangat sebab jarang update sebab lately Atikah cukup busy sangat dengan macam-macam hal..

Anyway Jack Wilshere akan menjalani ujian kecergasan sebelum dibenarkan beraksi dalam perlawanan derby North London esok yang akan di siarkan di Astro ESPN pada pukul 9 malam.. Ianya atas disebabkan Wilshere mengalami kecederaan semasa bersama skuad kebangsaan England.. Namun Wilshere hanya mengalami kecederaan belakang..

Andrei Arshavin dan Tomas Rosicky juga akan mengikuti Wilshere untuk ujian kecergasan selepas kedua-duanya masih belum melaporkan diri di padang latihan Arsenal selepas tugas antarabangsa.. Namun berita baik tiada sebarang kecederaan terbaru di dalam kem Arsenal kecuali Wilshere namun kecederaannya tidaklah terlalu serius..

Manuel Almunia pula dijangka kembali memberikan saingan kepada Lukasz Fabianski minggu depan selepas Almunia dijangka cergas sepenuhnya dari kecederaan sikunya minggu depan.. Namun Thomas Vermaelen dan Abou Diaby masih belum dapat dipastikan bila akan kembali.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment