13 April 2011

Jack Wilshere not going anywhere!!

So Manchester City berharap untuk sekali lagi melakukan pembelian besar dengan mereka mensasarkan Captain Jack Sparrow Arsenal, Jack Wilshere selepas dilaporkan mereka bersedia menyediakan sejumlah 40 juta pound untuk khidmat Wilshere dan bersedia mengandakan dua kali ganda gaji yang diterima Wilshere..

Namun Wilshere is not going anywhere.. Ini respon Jack di laman Twitternya tentang perkara ini.. 'People asking if im going city? I dont kiss the Arsenal badge then leave <3 this club in my heart!'.. Man. City.. Kekayaan dan duit tidak akan pernah dapat membeli pemain Arsenal.. That's a facts!! Dan duit juga tidak akan dapat membuatkan Wenger menjual pemain pentingnya..

Anyway.. Sebelum Atikah lupa lagi pasal perkara ini baik Atikah beritahu.. Robin Van Persie dan Abou Diaby dilaporkan bergaduh di bilik persalinan semasa half time menentang Blackpool tempoh hari akibat kebodohan Diaby menerima kad kuning yang tidak sepatutnya.. Tiada sebarang komen dari RVP, Diaby mahupun Arsene Wenger sendiri tentang perkara ini..

Bukan hanya penolong kapten, Van Persie sahaja yang mengamuk dengan Diaby akan kad kuning yang tidak sepatutnya beliau dapat itu.. Kapten pasukan dan pemain yang paling dihormati sekali di kem Arsenal, Cesc Fabregas dilihat turut marah akan perkara tersebut selepas dilihat beliau mengatakan sesuatu kepada Diaby semasa Diaby dilayangkan kad kuning..

Namun bagi Atikah apa yang dilakukan dua orang pemain paling berpengaruh itu ada betulnya.. Diaby sepatutnya tidak patut melakukan kesalahan tersebut.. Atikah yakin bukan hanya RVP dan Fab4 sahaja yang sakit hati dengan tindakan Diaby itu.. Peminat Arsenal yang menyaksikan perlawanan tersebut juga pastinya sakit hati.. Adios!!

3 comments:

Anonymous said...

apa yg diaby buat erk? xtgk plak match tue..citer cikit

13.4.11
Abdul Aziz Bin Abd Razak said...

diaby tu mmg sengal .. aku nak tumbuk jer dier tuh...

13.4.11
shahril said...

lepas dia takcle player tu dia sepak bola jauh2...

14.4.11

Post a Comment