12 April 2011

Kroenke to give Wenger 40 million pound!!

Stan Kroenke yang semakin hampir untuk mengambil alih Arsenal dengan nilai 500 juta pound dilaporkan memberikan lampu hijau untuk Arsene Wenger berbelanja besar musim panas ini selepas spy Atikah melaporkan yang Kroenke bersedia untuk memberikan Wenger sejumlah besar 40 juta pound untuk mengukuhkan pasukan..

Setakat ini hanya sebanyak 27% saham sahaja lagi yang belum berjaya di ambil alih oleh Kroenke memandangkan Alisher Usmanov masih berkira-kira sama ada mahu menjual sahamnya ataupun tidak selepas dilaporkan dua percubaan Usmanov untuk menghalang Kroenke mengambil alih Arsenal gagal..

Ian Wright iaitu lagenda Arsenal turut bersetuju dengan pengambilalihan Arsenal oleh Stan Kroenke.. Namun semuanya masih belum disahkan lagi yang Kroenke telah sah mengambil alih Arsenal walaupun ianya telah disahkan yang Kroenke telah membuat tawaran rasmi untuk mengambil alih Arsenal.. Atikah akan terus mengupdatekan perkara ini lagi nanti..

Sementara itu Jack Wilshere memberitahu yang kemunculan ke-200 Jens Lehmann untuk Arsenal pada saat-saat akhir selepas Manuel Almunia mengalami kecederaan buku lali semasa memanaskan badan, membuatkan Arsenal ada seorang penolong pengurus pasukan di atas padang memandangkan Lehmann terus menerus menjerit dan malahan membuat ucapan semasa di bilik persalinan..

"He was brilliant.. He was only called in ten minutes before kick-off but it was great to have him around.. He’s been there, done it all and was part of the ‘Invincibles’ so he knows what it takes to win the title.. And we want to be like the ‘Invincibles’ too.. He was a bit like an assistant manager on the pitch.. He was telling us what it is like and was giving a team-talk at half time.. He is so passionate, you could see that. He was screaming and shouting at everyone.. I remember him being a bit crazy and a bit of a character before.. But he looks after himself and is great to learn from.. He’s 41 and he’s got a better body than me!"

Walaupun dilihat Jens Lehmann telah berjaya memberikan fans Arsenal sedikit kelegaan walaupun beliau hampir sahaja dilayangkan kad merah tempoh hari, ianya masih belum mampu untuk mengelakkan krisis penjaga gol Arsenal daripada berulang lagi sekali terutama sekali dengan kecederaan terbaru ke atas Manuel Almunia..

Almunia berada di dalam keraguan untuk cergas sepenuhnya semasa menentang Liverpool hujung minggu ini.. Ini menyaksikan hanya Lehmann sahaja penjaga gol Arsenal yang cergas sepenuhnya.. Namun Wojciech Szczesny disahkan Wenger semakin hampir untuk kembali.. Harapnya kehilangan Almunia hujung minggu ini akan menyaksikan kembalinya semula Szczesny.. Adios!!

2 comments:

kyo_9 said...

40 juta?! hmm.. sape la AW bakal bawak masuk ek..

12.4.11
putra_4241 said...

AW bwk masuk safee salee..hahaha

13.4.11

Post a Comment