20 October 2010

Eduardo in action

Okey di sini Atikah postkan beberapa gambar Eduardo yang kembali semula menjejakkan kakinya di stadium Emirates di mana beliau menerima sambutan hangat dari fans Arsenal.. Buktinya semasa beliau diperkenalkan, kesemua fans Arsenal berdiri dan memberikan tepukan gemuruh kepadanya dan semasa beliau menjaringkan gol sagu hati juga, fans Arsenal meraikan gol tersebut di mana Eduardo mengotakan janjinya untuk tidak menyambut gol tersebut..

Fans Arsenal juga mengantung banner 'Welcome Home Eduardo' di stadium dan ada juga peminat Arsenal membawa jersi Eduardo bersama Arsenal dahulu.. Marilah kita tengok kandid yang berjaya Atikah dapatkan.. Before that.. Welcome home Eduardo and you will stay in our heart forever.. Dan satu lagi.. Eduardo ingat nie, you still an Gunners heroes!!

Lagi satu gol Eduardo cukup cantik.. Rindu tengok Eduardo skor.. Kesian kepada Lukasz Fabianski yang sekali lagi cemerlang namun gagal untuk clean sheet.. Well bila Eduardo nak bagi gol dia akan bagi.. Tiada siapa boleh halangnya.. Apa-apa pun Good Luck Dudu and thanks for everything.. Adios!!


0 comments:

Post a Comment