01 October 2010

Fabregas dalam keraguan

Arsene Wenger memberikan Fabregas sehingga esok untuk membuktikan tahap kecergasannya selepas mengakui keadaan Fabregas untuk beraksi menentang Chelsea ahad ini masih 50-50 dan ianya berat ke bahagian negatif bukannya positif.. Jadi Wenger hanya akan membuat keputusan untuk membawa bersama kapten pasukan ini esok..

Jadi kepada fans Arsenal marilah kite berharap dan berdoa yang Fabregas boleh mengetuai Arsenal pada perlawanan menentang Chelsea esok kerana jika tanpanya peluang untuk Arsenal menang agak tipis terutama sekali jika Rosicky, Nasri dan Wilshere gagal memberikan persembahan terbaik mereka pada perlawanan ini nanti..

Buat masa ini Lukasz Fabianski merupakan calon utama menjaga gawang Arsenal pada perlawanan menentang Chelsea hujung minggu ini selepas Arsene Wenger mengesahkan yang setakat ini Manuel Almunia masih gagal menjalani latihan penuh akibat kecederaan siku.. Jadi jika Fabianski main hujung minggu ini marilah kita berdoa dan berharap Fabianski mampu bermain di prestasi terbaiknya dan mengelakkan melakukan sebarang kesilapan..

Thomas Vermaelen akan terus diketepikan akibat kecederaan Achillesnya masih belum pulih.. Ini bermaksud Koscielny dan Squillaci akan bergandingan pada perlawanan yang cukup sukar mereka bersama Arsenal.. Harapnya kedua mereka mampu menjaga Drogba dan Anelka hujung minggu ini..

Abou Diaby yang tersisih dalam pasukan ke Serbia pertengahan minggu ini akibat kecederaan buku lali akan terus serta dalam pasukan walaupun kemungkinan besar Diaby hanya akan berada di bangku simpanan akibat masih belum cergas sepenuhnya.. Wenger juga mengesahkan Nicklas Bendtner akan kembali membantu Arsenal sebaik tamat perlawanan antarabangsa bulan ini..

Ianya bermaksud yang Bendtner akan kembali pada pertengahan bulan ini.. Wenger juga mengesahkan yang proses pemulihan Aaron Ramsey berjalan dengan cukup lancar.. Namun Wenger tidak memberitahu sebarang perkembangan tentang kecederaan Robin Van Persie mahupun Theo Walcott yang dijangka kembali bulan ini.. Adios!!

1 comments:

zizie said...

Drogba essien, & maulada sgt bahaya.

1.10.10

Post a Comment