24 October 2010

Pre Match : Arsenal VS Manchester City

Perlawanan malam ini akan menyaksikan Arsenal berkunjung ke Stadium Of Lights di mana sejak akhir-akhir ini Arsenal gagal mencatatkan keputusan memberangsangkan di Eastland.. Namun there always be a chance for the first time.. Okey perlawanan ini akan disiarkan secara langsung di Astro SuperSport3 channel 817 bermula pada pukul 10 malam walaupun perlawanan sebenarnya bermula pada pukul 11 malam..

FABIANSKI
SAGNA-----SQUILLACI-----DJOUROU-----CLICHY
FABREGAS-----SONG------NASRI
WALCOTT-----CHAMAKH------ARSHAVIN

Berita baiknya Arsenal akan kembali mendapatkan khidmat Sagna, Fabregas, Walcott dan tidak ketinggalan Bendtner walaupun kehilangan tonggak muda, Wilshere yang memulakan pergantungan perlawanan pada perlawanan ini.. Fabianski akan terus mengawal gawang selepas Almunia masih gagal pulih dari kecederaan..

Koscielny pula dijangka disisihkan walaupun dilaporkan mempunyai peluang untuk kembali pada perlawanan ini.. Okeylah.. Ini sajalah pre match artikel.. X ada idea nak cakap apa.. Harapnya Arsenal berjaya menang dan menutup mulut cik minah city kita ini yang dah mula cakap besar.. Setakat kalahkan Lech Poznan 3-1 aritu dah berlagak.. Wei Arsenal menang 5-1lah dengan Skahtar Donestk dalam UCL.. X de pun nak kecoh.. Adios!!

5 comments:

azim1706 said...

stadium of light bukan stadium sunderland ke?

24.10.10
shahril said...

yeah...arsenal menang 3-0.....aku tabik arsene wenger.....

25.10.10
Dzulkarnaim Othman said...

minah ct dh tutup mulut....

25.10.10
atikah said...

opss.. stadium of city.. well namenya nk dkt sama je..

25.10.10
zizie said...

Kena JUara dulu baru tabik..

25.10.10

Post a Comment