24 January 2011

Arsenal semakin hampir dapatkan Alex Chamberlain

Seminggu yang lalu Arsene Wenger menyifatkan tiada sebarang perpindahan untuk pemain tengah berusia 17 tahun yang dianggap sebagus Theo Walcott iaitu Alex Oxlade-Chamberlain dari pasukan Southampton yang turut di awasi Liverpool, Manchester United dan beberapa kelab yang lain..

Namun hari ini spy Atikah mengesahkan yang Wenger telah mengadakan perbincangan bersama-sama Southampton tentang potensi membawa Chamberlain ke Arsenal dengan Wenger dilaporkan bersedia memenuhi permintaan Southampton ke atas Chamberlain.. Southampton dilaporkan mahu sejumlah wang sebanyak 10 juta pound dan Chamberlain kekal di Southampton secara pinjaman sehingga tamat musim..

Ayah Chamberlain iaitu Mark Chamberlain dilaporkan bersetuju dengan perpindahan Chamberlain ke Arsenal berbanding ke pasukan-pasukan lain memandangkan peluang untuk Chamberlain beraksi dan menyerlahkan potensinya lebih terserlah di Arsenal di bawah asuhan Arsene Wenger yang telah pun terbukti..

Chamberlain dilaporkan turutu berminat dengan peluang berhijrah ke Utara London menyertai Arsenal.. Menurut spy Atikah, perjanjian ini mungkin akan diselesaikan pada penghujung minggu ini.. Jadi kita tunggu dan lihat sahajalah sama ada Chamberlain akan menyertai Arsenal ataupun tidak..

Arsene Wenger yang tanpa berselindung mengakui meminati Eden Hazard dan sering mengikuti perkembangannya.. Namun Wenger sekali lagi menegaskan beliau tidak akan terburu-buru untuk membeli Hazard kerana mahu menghormati Lille.. Wenger juga tidak menolak peluang mungkin bakal mengorak langkah jika Lille bersedia melepaskan Hazard.. Adios..

0 comments:

Post a Comment