15 February 2010

Home Kit Arsenal musim depan ??

Semua fan Arsenal di London sedang heboh mengatakan tentang jersi home Arsenal musim depan.. Arsenal sedang menghitung hari untuk menyambut ulang tahun ke 125 tahun dengan Nike membuatkan kejutan dengan jersi tradisi home Arsenal dengan tiada lagi berlengan warna putih..

Namun ianya masih belum boleh dipastikan sama ada baju yang dipakai Fabregas di atas ini akan menjadi jersi home Arsenal musim depan.. Okey Atikah akui jersi ini bolehla tahan.. Tapi terlalu banyak merah.. Tapi merah itu tanda keberanian.. Mana tahu akan ada nasib baik untuk bila Arsenal pakai jersi tu..

Okey disebabkan tiada lagi berita yang Atikah nak ceritakan.. Atikah akan selitkan di sini tentang keputusan perlawanan suku akhir Piala FA di mana Arsenal Ladies membelasah Doncaster 5-0 di bawah pimpinan pengurus baru..

Rachel Yankey meneruskan kecermelangannya dengan menjaringkan gol pembukaan seawal minit ke-6.. Ini merupakan gol kelapannya musim ini..

Selepas beberapa perlawanan Kim Little senyap tanpa menjaringkan gol, semalam Little kembali membuktikan kehebatannya semula selepas menjaringkan hatrik untuk Arsenal Ladies semalam.. Little menjaringkan gol pada minit ke-7, minit ke-17 dan minit ke-80.. Ini merupakan gol ke-34 nya sepanjang musim ini!!

Melengkapkan lagi kemenangan bergaya Arsenal Ladies apabila pemain Doncaster menjaringkan gol sendiri pada minit ke-89 untuk menceriakan hari Laura Harvey yang pertama kali mengalas tanggungjawab sebagai pengurus Arsenal Ladies selepas Tony Gervaise meletakkan jawatan.. Adios!!

3 comments:

kyo_9 said...

baju tuh efek photoshop daa...
tipah tertipu lagi.,
-_-"

15.2.10
atikah said...

atikah tau.. tapi mana tau jika ianya benar.. segalanya x mustahil.. cubalah think positif sikit..

16.2.10
FakhruL_razi said...

bt0i2..
kot la btoi..
na nk tw..
mybe cmtu ka..

18.2.10

Post a Comment