10 February 2010

Pre Match : Arsenal VS Liverpool

Pukul 3.30 pagi ini siaran langsung di Astro ESPN perlawanan terakhir big four yang akan dilalui Arsenal apabila akan menerima kunjungan Liverpool di Emirates Stadium.. Adakah Arsenal akan terus mengekalkan rekod baik semasa menentang Liverpool di dalam saingan liga??

ALMUNIA
SAGNA-----GALLAS-----VERMAELEN-----CLICHY
FABREGAS-----SONG-----DENILSON/DIABY
NASRI-----ARSHAVIN-----ROSICKY

Atikah harap Rosicky memulakan perlawanan berbanding Walcott.. Terutama sekali Rosicky semakin hampir menemui aksi terbaiknya.. Sementara Walcott pula masih mencari-cari aksi terbaiknya.. Dengan tahap kecergasan Bendtner masih diragui Atikah yakin Bendtner akan terus berada di bangku simpanan..

Sementara itu awal pagi tadi Jack Wilshere membuat debutnya bersama Bolton setelah dipinjamkan Arsenal sebelum pintu perpindahan ditutup.. Wilshere beraksi cemerlang selama 78 minit namun gagal membantu Bolton menewaskan Man. City di mana Vieira membuat debut kembalinya di EPL..

Wenger juga menafikan khabar angin yang mengatakan Thomas Sorensen merupakan pemain yang hampir sahaja menyertai Arsenal pada bulan Januari yang lalu.. Wenger juga menegaskan buat masa ini Fabregas cukup komited bersama Arsenal.. Dan khabar angin yang Atikah dedahkan semalam tidak perlu dirisaukan.. Adios!!

2 comments:

Anonymous said...

Fuyoo..arsenal menang tu..ni suma kerana kecekapan almunia..banyak juga dia save bola...bagus betul dia malam ni..atikah tak tengok ker?? Ohh terlupa plak atikah nak sekolah sok pagi.hehe...

11.2.10
Anonymous said...

almunia yg atikah panggil bodo beraksi cemerlang pg td.. sekarang sapa yg bodo tu agaknya ye?? betul la bro, atikah tak tengok sebab dia nak sekolah kan sok.. kalau dia tak nengok, jangan nak komen lebih2 la eh.. i'm sorry.. kahkahkahkah.. -atikahlovefabianski-

11.2.10

Post a Comment