20 March 2010

Arsenal bertemu Barcelona

Arsenal akan menentang juara bertahan, Barcelona dalam pusingan suku akhir Champions League.. Arsenal ditewaskan 2-1 dalam perlawanan akhir Champions League 4 tahun dahulu dengan beraksi dengan hanya 10 pemain selepas Lehmann dilayangkan kad merah..

Almunia sudah semestinya mahu memastikan Arsenal menang kali ini selepas dia melepaskan 2 gol pada perlawanan dahulu di mana dia merupakan back up goalkeeper.. Namun yang paling menarik perhatian ialah kembalinya lagenda Arsenal iaitu Theirry Henry..

Namun kita lupakan perkara itu dahulu.. Kerana kita ada perlawanan yang lebih penting dan membimbangkan menentang West Ham United pada pukul 1.25 pagi ini dengan perlu menang perlawanan ini jika mahu terus memberikan cabaran untuk kejuaraan liga..

Cesc Fabregas akan kembali mengetuai pasukan selepas mengalami kecederaan hamstring.. Rosicky juga akan turut serta selepas melepasi ujian kecergasan selepas mengalami kecederaan.. Sementara itu Gallas mempunyai peluang 20% untuk kembali semasa menentang Barcelona.. Namun kecederaannya ini tidak akan menghalang perbincangan kontrak lanjutan Gallas..

ALMUNIA
SAGNA-----CAMPBELL-----VERMAELEN-----CLICHY
FABREGAS-----SONG-----DIABY
NASRI-----BENDTNER-----ARSHAVIN


Atikah harap kita menang perlawanan ini untuk memberikan cabaran kepada MU dan Chelsea untuk kejuaraan liga.. Perlawanan ini disiarkan secara langsung di Astro ESPN pada pukul 1.25 pagi ini.. Jangan ketinggalan untuk menyaksikannya.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment