15 June 2010

Arsenal new away shirt revealed

Inilah dia jersi terbaru away Arsenal untuk musim 2010/2011.. Seperti yang Atikah janjikan, Atikah akan tunjukkan jersi terbaru away Arsenal pada hari ini.. Arsenal meletakkan gambar Fabregas bersama jersi terbaru ini mungkin sebagai satu petanda yang mereka betul-betul maksudkan yang Arsenal tidak akan menjualnya dalam sebarang harga sekali pun..

Wenger juga menegaskan yang dia tidak pernah berbincang dengan Fabregas tentang masa depan Fab di Arsenal.. "I don’t need to talk about Cesc.. He has a deal with Arsenal and we don’t want to sell him.. I’ve spoken with Fabregas many times – as with all the players in the World Cup – but never about his future.."

Namun apa-apa pun Atikah sukakan baju away baru Arsenal nie.. Ianya cantik.. Kecuali bab kombinasi warna kuning dengan maroon.. Agak jangal sikit.. Tapi baju nie tetap menarik.. Harap-harap baju home Arsenal baru nanti sehebat atau lebih hebat dari jersi away Arsenal yang baru ini..

Sebelum Atikah postkan gambar away kit baru Arsenal musim depan yang selebihnya.. Atikah nak meluahkan sedikit kerisauan dengan masalah kecergasan Nicklas Bendtner.. Seperti yang kita tahu musim 2009/2010, Bendtner bergelut dengan masalah kecederaan groin..

Ianya boleh dikatakan berpunca kerana kemalangan kereta yang di alami Bendtner tahun lepas.. Namun disebabkan Arsenal terdesak untuk menggunakan khidmatnya memandangkan RVP injured dan Eduardo tidak boleh diharapkan, proses pemulihan Bendtner tidak sempat habis..

Atikah lihat aksi Bendtner semalam bersama Denmark.. Namun hanya beraksi 61 minit sebelum mula bergelut.. Atikah harap staf perubatan Arsenal akan membantu Bendtner untuk menjalani proses pemulihan dari kecederaan groin yang berulang-ulang ini sebelum ianya mampu menjejaskan prestasi Arsenal musim depan..

Walaupun Chamakh dan Van Persie dilihat akan bergandingan.. Namun jika salah seorang dari mereka injured, sudah pastinya Arsenal memerlukan khidmat Bendtner yang sememangnya semakin hebat dari musim ke musim.. Adios!!

P/S: Sebarang gambar baru jersi away baru Arsenal untuk musim depan, Atikah akan postkannya nanti..

2 comments:

Unknown said...

Dah mcm selangor pun ye...tp warna lembut

15.6.10
shahril said...

saya pernah tengok jersey ni sebelum laman web arsenal paparkan..x silap saya laman web yg saya buka www.arsenalnews.com....laman web ni mmg bagus terutamanya penyokong arsenal yg ternanti berita trbaru darpada skuad arsenal....Terima kasih atiqah...kita tunggu baju home arsenal...

20.6.10

Post a Comment