25 June 2010

No news on Campbell future

Sol Campbell dilihat semakin hampir meninggalkan pasukan dan berkemungkinan akan menyertai Celtic selepas Wenger telah mengesahkan yang tiada sebarang berita tentang masa depan Campbell di Arsenal.. Berita ini pastinya mengecewakan fans Arsenal yang berharap Campbell akan kekal di Arsenal..

Sumbangan dan kehadiran Campbell di dalam kem Arsenal musim depan pasti sedikit sebanyak mampu memberikan banyak manfaat ke dalam kem Arsenal yang kekurangan pengalaman pemain veteran.. Sememangnya kehadiran Campbell telah banyak menaikkan motivasi pemain muda Arsenal..

Namun apa-apa pun jika Campbell sah meninggalkan Arsenal, Atikah ucapkan selamat berjaya buatnya dan terima kasih atas sumbangan hebatnya di barisan pertahanan Arsenal semasa pertahanan Arsenal berhadapan masalah kecederaan pada lewat musim 2009/2010.. Jadi dengan Senderos, Silvestre dan kini Gallas dan Campbell semakin meninggalkan pasukan..

Wenger cukup terdesak untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 2 pemain pertahanan yang baru dan juga memanggil pertahanan muda berbakat besar skuad simpanan Arsenal, Havard Nordtveit ke dalam skuad utama Arsenal untuk mengisi kekosongan keempat-empat pemain pertahanan yang sudah dan akan meninggalkan Arsenal..

Namun dengan Laurent Koscielny semakin hampir ke dalam pasukan Arsenal musim depan itu pun jika Wenger bersetuju dengan syarat-syarat perjanjian dengan FC Lorient.. Jadi hanya seorang sahaja lagi pemain pertahanan yang diperlukan Wenger sebelum masalah pertahanan selesai sebelum bermulanya musim baru EPL.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment