15 June 2010

Nasihat Gilberto Silva kepada Cesc Fabregas

Masa depan Cesc Fabregas terus menjadi perbualan walaupun Arsenal dan Arsene Wenger sendiri telah mengesahkan Cesc Fabregas akan kekal di Arsenal dan Wenger juga mengesahkan yang dia tidak pernah berbincang dengan Fabregas tentang masa depan Fabregas di Arsenal..

Namun Presiden terbaru Barcelona nampaknya cukup berhasrat untuk membawa Fabregas pulang dan ini semakin menyeksakan fans Arsenal.. Kehilangan Cesc Fabregas akan menjadi ruang yang cukup besar yang ditinggalkan lebih besar daripada semasa Henry meninggalkan pasukan..

Walaupun Wenger beli Gourcuff, Hamsik atau sesiapa sekali pun ianya masih meninggalkan kesan yang besar terhadap Arsenal.. Tengok sahajalah macam mana Arsenal main selama ini tanpa kelibat Fabregas di tengah padang??

Atikah dah nak muak dengan berita nie.. Atikah percaya kepada Fabregas 200% yang dia akan kekal di Arsenal dan Atikah menghormati keputusannya untuk tidak membincangkan tentang masa depannya memandangkan Fab mahu fokus 100% kepada Sepanyol terlebih dahulu..

Namun walau apa-apa pun yang media keluarkan tentang masa depan Fabregas.. Anda teruslah mempercayai Fabregas.. Namun Fabregas juga kalau ada terfikir pasal benda ini, tolonglah fikirkan baik-baik dan dengarlah nasihat dari lagenda Arsenal.. Yang terbaru ialah daripada Giberto Silva..

"I think so.. I hope he stays.. He is a big person and must ask himself and think very carefully if he has to go or not.. But of course the final decision (is something) he has to do.. In case this situation happens, it will be a big blow for Arsenal.. But let's wait and see.."

Atikah harap tolonglah Arsenal buat sesuatu terhadap Barcelona.. Mereka sekejap kata nak hormati segala keputusan yang di buat Arsenal.. Tetapi tetap degil nak dapatkan si Cesc Fabregas walaupun Arsenal tegas x nak jual.. Dahla Arsenal letak harga 60 hingga 80 juta mereka nak bagi 30 juta je..

Dahla Barca sekarang nie nak bankrup.. Arsenal pulak akan kaya start musim depan sebabnya hutang stadium dah semakin bekurangan dan wang penajaan akan masuk ke dalam bank.. Tapi apa-apa pun tolonglah fans Arsenal jangan terperdaya dengan rumours terkini tentang Cesc Fabregas.. Adios!!

3 comments:

ToYa mAt AmiN said...

meluat aku dengan barca ni,,, harap2 nanti jatuh la,, ada plyaer sendiri tak tau nak jaga,, bila org ambik dah elok,, nak ambik balik pulak,,

buruk siku nih,,,,

16.6.10
fazreyl said...

dulu aq minat gak barca neh,,,
tp duk bt perangai mcm neh,,,
nek mluat plak aq,,,
cilakak betul,,

16.6.10
shahril said...

betul tu..aku sokong...barca bukan nya terill....klau lah pemain arsenal semuanya x injury....mmg benar arsenal mampu merampas piala epl....

20.6.10

Post a Comment