03 June 2010

Joe Cole milik Arsenal ??

Rumours serata London hari ini melaporkan yang Joe Cole telah bersetuju dengan kontrak 3 tahun bersama Arsenal.. Menurut spy Atikah yang memantau perkembangan ini, spy Atikah menjangkakan ianya akan disahkan sama ada benar atau tidak dalam seminggu atau 2 minggu..

Namun dilaporkan tarikh 11 Jun merupakan tarikh Arsenal dan Cole mengesahkan yang Joe Cole kini milik Arsenal sebelum Piala Dunia bermula.. Namun rumours ini agak meragukan memandangkan Man. Utd juga berminat untuk khidmat Cole sementara Spurs telahpun tewas dalam perebutan mendapatkan tandatangan Cole..

Atikah akan terus memantau dengan rapi perkembangan ini.. Jika ada berita baru tentang rumours ini, Atikah akan postkan di blog ini.. Namun dalam berita lain.. Nampaknya seorang pemain Arsenal akan meninggalkan pasukan (bukannya Fabregas..)

Sol Campbell dijangka akan menyertai Celtic musim panas ini sebaik sahaja bahagian pengurusan Celtic stabil.. Ianya sudah tentu memberikan tamparan hebat kepada fans Arsenal yang mahu melihat aksi Campbell sekali lagi musim depan di dalam jersi merah putih Arsenal bukannya hijau putih Celtic..

Namun walau apa pun keputusan Campbell.. Atikah merespectnya dan mengharapkan dia berjaya beraksi cemerlang di Celtic seperti mana dia melakukannya di Arsenal musim lepas.. So jika Campbell pergi, nampaknya Arsenal perlukan 2 ke 3 orang pemain pertahanan baru.. So bila lagi Wenger nak tunjukkan pertahanan baru Arsenal musim depan?? Adios!!

1 comments:

shahril said...

ERM???1 free transfer, 100k a week is nothing, considering we got Chamakh on a free as well. We paid Gallas close to 90k a week and Fabregas is over 100k now. So IF we do sell Fabregas, his replacement won’t get up to 80k, good bit of business for an ENGLISH classy player. I applaud this at even 100k a week. Joe Cole can easily play in the middle and 3 year deal???? Good, Wilshere will be more than ready to take over from Joe

3.6.10

Post a Comment