29 June 2010

Perjanjian Koscielny capai kata putus

Laurent Koscielny akan disahkan sebagai pemain Arsenal dalam masa beberapa hari lagi selepas menurut spy Atikah, perjanjian di antara Arsenal dengan FC Lorient telah pun mencapai kata putus dengan Lorient telah pun menerima tawaran bernilai 8.5 juta pound..

Menurut spy Atikah lagi, Koscielny akan menandatangani kontrak selama 4 tahun dengan akan menerima gaji mingguan hanya sebanyak 25 ribu pound seminggu.. Sumber dalaman Lorient juga telah mengesahkan tentang rumours ini dan menegaskan yang dalam masa beberapa hari lagi pengumuman akan dibuat..

Jadi Atikah ucapkan selamat datang kepada Laurent Koscielny yang dijangka akan menjadi gandingan Thomas Vermaelen pada musim baru ini.. Atikah akan umumkan pengesahan rasmi daripada kem Arsenal sebaik Atikah menerima pengesahan tersebut..

Namun Atikah yakin ianya akan memakan masa beberapa hari di mana Koscielny terpaksa terbang ke London untuk menjalani ujian perubatan sebelum menandatangani kontrak dan seterusnya diumumkan sebagai pembelian kedua Arsenal pada musim panas ini.. Adios!!

2 comments:

kareem said...

terbaek ar...tp bagus ke mamat ni?

29.6.10
atikah said...

kareem.. x kisahlah dia bagus ke x.. janji bila mai arsenal dia terbaik.. kan itu lebih penting.. daripada main ngan pasukan lain bagus tapi bila dtg kat arsenal hancur.. apa2 pun in wenger we trust..

29.6.10

Post a Comment