09 June 2010

Vela bukan untuk dijual

Kehadiran Chamakh telah menyaksikan masa depan penyerang muda Arsenal kelahiran Mexico, Carlos Vela berada di dalam keraguan.. Namun ejen Vela menegaskan yang Arsenal tidak berminat untuk menjual Vela walaupun kelab Sepanyol, Deportivo La Caruna menunjukkan minat untuk membeli Vela..

Philippe Senderos sah menyertai jiran setempat London, Fulham secara perpindahan percuma selepas Wenger tidak berminat untuk melanjutkan kontrak Senderos.. Gallas juga dilihat akan mengikut jejak Senderos selepas pengurusan Arsenal berkeras untuk tidak menaikkan gaji William Gallas..

Nampaknya jersi tempat lawan Arsenal musim depan berwarna kuning selepas laman web Arsenal mengesahkan yang mereka akan menunjukkan jersi rasmi tempat lawan Arsenal musim depan pada 15 Jun ini..

Sementara itu jersi home Arsenal musim depan akan didedahkan pada 1 Julai 2010.. Begitu juga dengan jersi penjaga gol.. Ianya akan didedahkan pada 1 Julai ini.. Untuk jersi ketiga pula.. Jersi biru tempat lawan Arsenal musim ini akan digunakan sebagai jersi ketiga.. Adios!!

2 comments:

shahril said...

terima kasih atiqah kerana menyiarkan jersey baru arsenal....terima tak terhingga juga kepada spy atiqah..

9.6.10
OS-kop AKA Razuba said...

hehe.. xsaba2 tnggu kemunculan jersey baru arsenal..
harap2 menarik dan cantik. yeah :)

9.6.10

Post a Comment