29 January 2010

Peluang Campbell !!

Thomas Vermaelen menceriakan fan Arsenal apabila disahkan tulang betisnya tidak patah atau pun retak.. Namun Vermaelen masih akan terlepas aksi menentang MU hari Ahad ini melainkan keajaiban berlaku.. Namun staf perubatan Arsenal masih belum dapat menjangkakan berapa lama Vermaelen akan diketepikan..

Emmanuel Eboue dan Alexander Song yang selamat kembali ke padang latihan Arsenal disahkan akan kembali beraksi semasa menentang MU.. Namun Eduardo dijangka terlepas aksi menentang MU selepas mengalami kecederaan hamstring dan akan kembali semasa menentang Chelsea.. Peluang Diaby untuk kembali pula ialah 50-50 semasa menentang Chelsea..

Sol Campbell yang peluangnya 90% akan beraksi semasa menentang MU hari ahad ini telah meluahkan keyakinannya untuk membantu Arsenal mencatatkan kemenangan semasa menentang MU.. Campbell juga mengakui dia cukup bersedia untuk mengisi kekosongan yang ditinggalkan Vermaelen semasa menentang MU..

Okey itu saja berita yang patut anda dengar buat masa ini.. Apa yang pasti Eduardo dan Vermaelen saja yang mengalami kecederaan semasa menentang Aston Villa dengan Song dan Eboue dijangka kembali beraksi semasa menentang MU..

0 comments:

Post a Comment