21 September 2010

Arsenal confirm Fabregas bakal berehat selama 2-3 minggu

Sebelum ini Fabregas telah memberitahu dalam official Twitternya yang kecederaan hamstring tidaklah teruk dan beliau berharap dapat kembali dalam tempoh 2 minggu.. Namun apa yang dikatakan oleh laman web rasmi Arsenal pasti membuatkan fans Arsenal sedih apabila staf perubatan Arsenal menjangkakan Fabregas akan terlepas aksi sehingga 3 minggu..

Namun kita perlu ingat Fabregas cukup pantas pulih daripada kecederaannya.. Semasa beliau mengalami kecederaan hamstring musim lepas, beliau pantas kembali dari tempoh yang dijangka staf perubatan Arsenal dan hasil perhatian rapi staf perubatan Arsenal semasa beliau meretakkan kakinya semasa menentang Barcelona membolehkan beliau kembali tepat pada masanya sewaktu kempen Piala Dunia..

Namun walaupun dalam hati Atikah mahu beliau kembali secepat mungkin.. Atikah juga mahukan kecederaannya pulih sepenuhnya sebelum kembali beraksi semula untuk mengelakkan kecederaan tersebut lebih teruk.. Kenyataan rasmi dari Arsenal juga memberitahu yang mereka akan memberikan update terkini kecederaan Fabregas sekali lagi hujung minggu ini.. Adios & get well soon Fabregas..

0 comments:

Post a Comment