27 September 2010

Skuad Arsenal ke Serbia

Kecederaan yang di alami Manuel Almunia telah menyaksikan Lukasz Fabianski akan diberikan tugas menjaga gawang Arsenal hanya selepas seminggu beliau gagal menepis keluar bola lemah Keane yang menyaksikan Arsenal hanya berjaya menumpaskan Spurs 4-1 selepas masa tambahan di mana ianya bagaikan memberikan impak negatif semasa menerima kunjugan West Brom hujung minggu lepas..

Duo penjaga gol kebangsaan Poland dipilih Arsene Wenger terbang ke Serbia meninggalkan penjaga gol tegap berbangsa Itali, Vito Mannone menyaksikan perlawanan dari rumahnya sahaja selepas Wenger memberikan tempat di bangku simpanan kepada rakan karib Fabianski, Szczesny yang meluahkan kekecewaannya yang dipinggirkan Wenger..

Kieran Gibbs kembali menyertai pasukan selepas melepasi ujian perubatan yang dijalankan staf perubatan Arsenal selepas mengalami kecederaan semasa menang 4-1 terhadap musuh tradisi, Tottenham Hotspurs hampir seminggu yang lalu.. Berikut ialah senarai penuh barisan pemain Arsenal yang akan menentang Partizan Belgrade.. Adios!!

Lukasz Fabianski
Wojciech Szczesny
Bacary Sagna
Gael Clichy
Laurent Koscielny
Tomas Rosicky
Samir Nasri
Carlo Vela
Denilson
Alex Song
Sebastien Squillaci
Jack Wilshere
Johan Djourou
Emmanuel Eboue
Andrei Arshavin
Maroune Chamakh
Kieran Gibbs
Henri Lansbury

2 comments:

zizie said...

Tottenham Hotspurs tu memang musuh tradisi ke.Bukan MU

28.9.10
atikah said...

zizie.. musuh tradisi, musuh ketat arsenal ialah Tottenham Hotspurs diikuti Chelsea.. Sbbnya Spurs merupakan jiran Arsenal begitu juga dgn chelsea.. MU tu plak hanya musuh ketat di EPL.. tapi fans Arsenal lebih bnyk benci Spurs dan Chelsea sebenarnya daripada benci si MU..

29.9.10

Post a Comment