14 September 2010

We trust in Almunia -Fabregas-

Cesc Fabregas kembali menunjukkan kewibawaannya sebagai kapten Arsenal selepas menegaskan kesemua pemain Arsenal cukup mempercayai Manuel Almunia yang masa depannya dipersoalkan sepanjang musim panas ini hanya untuk dibayangi dengan saga perpindahan Fabregas ke Barcelona..

"Manuel commanded the defence very well at Blackburn - but it is not just about one game or two or three.. He is a well-loved player among everybody here and performs well for this club.. We all wish him a super season and have a lot of trust.."

Bagi Atikah setakat ini Almunia beraksi dengan baik sekali walaupun melepaskan 3 gol dari 4 perlawanan.. Namun persembahan yang ditampilkan Almunia cukup mengkagumkan dan bagi Atikah cukup tidak adil semua orang mengatakan Arsenal tidak boleh memenangi kejuaraan dengan Manuel Almunia di gawang..

Bagi Atikah Almunia mampu memastikan Arsenal memenangi kejuaraan liga jika beliau berjaya bebas dari kecederaan dan masalah luar dan di dalam padang.. Jika lebih kurang 2 tahun lepas beliau berjaya membantu Arsenal mengekalkan tempat di Champions League, mengapa pulak Almunia tidak boleh membantu Arsenal memenangi trofi??

Bagi Atikah apa yang penting sekarang ini semua pemain meningkatkan persembahan masing-masing dan kekal fokus.. Bagi Atikah apa kata kita lupakan sahaja krisis di barisan penjaga gol Arsenal kerana masalah utama sekarang ini ialah masalah kecederaan kembali menghantui dan bahagian serangan semakin tempang dengan kecederaan Van Persie, Walcott dan Bendtner.. Itu masalah utamanya sekarang ini.. Betul x?? Adios!!

0 comments:

Post a Comment