11 September 2010

Nigel Winterburn back up Fabregas

Lagenda Arsenal, Nigel Winterburn mempertahankan Cesc Fabregas yang dilihat berada di bawah tahap sebenarnya selepas membantu skuad Sepanyol menjulang Piala Dunia buat pertama kalinya dalam pernampilan pertama mereka di pentas akhir.. Winterburn yakin segala saga perpindahnnya ke Arsenal langsung tidak akan menjejaskan prestasinya.. Berikut ialah kenyataan dari Nigel Winterburn..

"Cesc Fabregas has come out and said what we all knew, that he wanted to go to Barcelona and Arsenal didn't let him.. That's not a problem for me - we have seen enough from Cesc in the last few years to know that he does not let anything affect his game.. He is very professional and his focus will be back on doing well for Arsenal this season, I am sure of that.."

"Some fans may see it a different way of course, but his performances will determine how their attitudes change.. If his form starts to drop, people will say he doesn't care, while if he plays well, it will all be forgotten.. I have a feeling it will be the latter.."

Atikah amat setuju dengan apa yang dikatakan Winterburn.. Fabregas telah memberitahu yang beliau cukup sedar dengan prestasi di bawah tahap sebenarnya dan memberitahu beliau dan rakan sepasukannya telah bersedia menanti kunjungan Bolton malam ini.. Jadi Atikah x rasa segala saga perpindahan ini akan menganggu beliau.. Fab telah buktikannya sejak beberapa tahun lepas lagi.. Jadi tahun ini pastinya tidak akan berubah..

Apa yang penting sekarang ini ialah biarkan Fabregas menjawab segala kritikan sementara kita sebagai fans Arsenal yang sejati terus mempercayai Fabregas dan terus mempertahankan Fabregas.. Kerana percayalah Fabregas tidak akan sama sekali mengecewakan kita.. Atikah yakin itulah antara faktor mengapa beliau bakal menjadi seorang kapten yang amat-amat dihormati setiap fans Arsenal dan menjadi kapten kesayangan fans Arsenal.. Adios!! IN FABREGAS WE TRUST!!

2 comments:

atikah said...

opsssssssss... silap taip pulak.. sebenarnya perpindahan ke barcelona.. heheh... sorry...

11.9.10
zizie said...

Febregas tu sebenarnya mahu kan kejuaraan.trofi,nk piala...
Kalau duk kat arsenal tu tak de menang ape2.susah gak.

13.9.10

Post a Comment