24 January 2010

Arsenal tersingkir !!

Cukup mengecewakan.. Atikah masih gembira jika Arsenal tersingkir dengan menampilkan aksi menarik.. Tetapi aksi goyah dari segenap posisi sememangnya cukup mengecewakan Atikah.. Arsenal secara rasminya tersingkir selepas kecundang mudah 3-1 selepas menampilkan aksi yang cukup mengecewakan..

FABIANSKI
COQUELIN-----CAMPBELL-----SILVESTRE-----TRAORE
EASTMOND-----DENILSON-----FABREGAS
WALCOTT-----THOMAS-----VELA

Kemenangan Stoke diselangi dengan kontroversi selepas peminat Arsenal dan pengulas sukan mengkritik cara Stoke sebelum mengambil lontaran ke dalam dengan mengelap bola tersebut menggunakan tuala untuk lebih cengkaman dan membuatkan Fabianski dan pertahanan Arsenal mengalami masalah untuk mengeluarkan bola tersebut..

Atikah x nak salahkan mana-mana pemain pun atas kesalahan ini memandangkan semua pemain menampilkan aksi yang cukup mengecewakan terutama sekali dari segi hantaran dan kawalan bola.. Pertahanan juga goyah menyebabkan Fabianski perlu berkerja keras di gawang Arsenal.. Dan komunikasi antara pemain juga cukup teruk dengan tiada persefahaman di antara pemain Arsenal..

Atikah harap kekalahan ini x akan menganggu prestasi Arsenal dalam saingan liga.. Dengan satu lagi piala terlepas dalam gengaman hanya tinggal 2 trofi yang boleh dicabar Arsenal musim ini dengan yang paling cerah ialah trofi EPL.. Sejujurnya kekalahan ini amat mengecewakan Atikah dan mungkin juga seluruh peminat Arsenal..

Atikah harap skuad Arsenal Ladies akan menewaskan Chelsea Ladies malam ini (hari ahad) untuk mengubati kekecewaan peminat-peminat Arsenal.. Adios!!

3 comments:

Anonymous said...

wooooooo

25.1.10
Anonymous said...

fabianski kerja keras??apa yg kerasnya?? dialah diantara punya kekalahan arsenal..tercegat aje...tak berusaha langsung untuk keluar buang bola....

atikah selalu backing si mamat fabianski walaupun dia maen terok..tahulah si fabianski ini player kesukaan dan kesayangan atikah..berkata benarlah walaupun pahit utk ditelan...asyik backing fabianski je...sikit2 fabianski bagusla,cekapla,kerasla...poyola...

24.1.10

25.1.10
cesc said...

malu tol tgk macth nih..
ak sbgai fan arsenal rse terhina & truk dikecam..
mmg memalukn aksi arsenal..
tp xpe..
mybe de hikmahnye..huhu

25.1.10

Post a Comment