07 September 2010

Aaron Ramsey latest news

Aaron Ramsey telah membalas pertanyaan ramai fansnya dengan memberitahu yang beliau baik-baik sahaja dan segala-galanya berjalan lancar menerusi twitternya.. Ramsey yang masih dalam proses pemulihan sering ke gym untuk memastikan beliau bersedia sepenuhnya untuk kembali beraksi bersama Arsenal bulan November ini seperti yang ditarget Arsene Wenger..

Apa yang dikatakan Ramsey ini pastinya menyenangkan fans Arsenal yang cukup berharap untuk kembali melihat beliau meneruskan perkembangannya di Arsenal selepas cemerlang sepanjang musim lepas sehinggalah Ryan Shawcross memberikan kerisauan kepada fans Arsenal terhadap Ramsey ataupun lebih dikenali sebagai Rambo..

Aaron Ramsey juga sempat membicangkan tentang kejadian yang berlaku terhadap Jack Wilshere tempoh hari apabila memberitahu yang Jack Wilshere okey-okey je dan x kena marah dengan Wenger.. Tapi semua rakan sepasukan gelak saja dekat Wilshere tentang kejadian tersebut.. Atikah akan terus mengikuti perkembangan Ramsey.. Kalau ada cerita terbaru Atikah postkan.. Adios and looking forward to see Rambo back in action!!

2 comments:

Dial-Square said...

Harap dia akan dapat balik cari form nya sebelum 'dipatahkan' si Shawcross tu....Lihatlah Eduardo, dia pun agak sukar kembalikan form nya seperti sblm dia dipathkan....Aduyaiiii....

7.9.10
zizie said...

Pemain2 yg baru nk naik namanye.Pemin muda berbakat tapi bulum cukup matang.Ibarat budak2 sekolah menengah yg mewakili sekolah..
itu la hakikatnya.

8.9.10

Post a Comment