21 September 2010

Pengesahan kecederaan Fab4 dan Wenger didenda

Cesc Fabregas dalam Official Twitternya mengesahkan ada berita baik tentang kecederaannya.. Ototnya hanya mengalami cecair dan tiada yang teruk tenteng ototnya.. Namun Fabregas berharap yang beliau mampu kembali beraksi semula dalam tempoh 2 minggu.. Namun masih belum ada sebarang kenyataan dari staf perubatan Arsenal tentang kecederaan Fabregas..

Harapnya Fabregas akan kembali semula minggu depan.. Namun beliau mungkin akan kembali semula semasa perlawanan penting Arsenal menentang Chelsea pada 3 Oktober nanti.. Namun apa yang boleh kita buat sekarang ini ialah harapnya Fabregas akan kembali lebih cepat daripada itu namun asalkan tiada kesan sampingan pula nanti..

Sementara itu Arsene Wenger telah didenda oleh FA England kerana kesalahan sikap terhadap pengadil.. Wenger boleh melawannya dengan mengemukakan rayuan sebelum 23 September ini untuk mengelakkan dirinya menonton satu perlawanan di bangku penonton dan di denda 8 ribu pound.. Adios!!

2 comments:

matnor_gunners said...

perg'',, bis la bla feb'' x dpat main time lwan chelsea... mst kantoi nya..

21.9.10
atikah said...

matnor-gunners..fabregas dijangka kembali beraksi menentang chelsea.. bukannya dijangka terlepas aksi menentang chelsea..

21.9.10

Post a Comment