09 September 2010

Walcott bakal tersisih selama 6 minggu ??

Terdapat rumours yang mengatakan Theo Walcott bakal tersisih selama 6 minggu selepas keputusan x-ray telah didapati dan keputusan tersebut tidaklah memberikan berita baik untuk fans Arsenal selepas dilaporkan keputusan x-ray tersebut memberikan berita buruk dengan tahap kecederaannya jauh lebih serius dari yang dijangka..

Namun Atikah tidak boleh mengesahkan mahupun menafikan berita ini kerana setakat ini staf perubatan Arsenal mahupun Arsene Wenger sendiri masih belum memberitahu tentang kecederaan Walcott.. Atikah menjangkakan segala kenyataan rasmi tentang kecederaan Walcott mungkin hanya diberitahu semasa sidang akhbar hari ini waktu London..

Jadi buat masa ini Atikah harap semua orang bertenang.. Marilah kita berdoa dan berharap yang staf perubatan Arsenal memberikan berita baik tentang tahap kecederaan Walcott.. Kerana dengan masalah kecederaan kemabli menyelubungi Van Persie, kita semakin kekurangan penyerang selepas Bendtner dilihat masih bergelut dengan kecederaannya.. Adios!!

3 comments:

FakhruL_razi said...

lorh!
bad news ni..xpa.kita masih ada rmai lagi gunners.nasri da arshavin da cesc pon da g..tmbah chamakh lak..insyaallah sumanya 0k.

9.9.10
adHmtOtarO said...

hurm..asal da naek je msti kantoi..

9.9.10
zizie said...

MUde2 lagi dah cedera parah.patah kaki..cam ne nih

13.9.10

Post a Comment