21 September 2010

Weger set to take the punishment

Spy Atikah melaporkan yang Arsene Wenger bersedia untuk menerima hukuman daripada FA England atas silap lakunya terhadap pengadil keempat walaupun diberikan peluang untuk mengemukakan rayuan dan melawan keputusan tersebut.. Namun jika Wenger tewas, beliau berkemungkinan besar akan digantung semasa perlawanan penting Arsenal menentang Chelsea minggu depan dan semasa perlawanan menentang West Ham..

Menurut spy Atikah lagi, Wenger mungkin akan menerima denda tersebut dengan berada di kerusi penonton pada perlawanan awal pagi nanti menentang Tottenham Hotspurs ataupun semasa menentang West Brom hujung minggu ini.. Namun ianya masih belum boleh dipastikan sehinggalah kita membiarkan masa yang menjawabnya..

Arsene Wenger mengukuhkan lagi yang Lukasz Fabianski akan diberikan tanggungjawab penting untuk mengawal gawang Arsenal awal pagi ini dengan memberitahu yang Fabianski akan menunjukkan keupayaan sebenarnya semasa menentang Spurs awal pagi ini.. Ini apa yang dikatakan Wenger..

"It was a massive disappointment for him.. He has a very strong attitude, a very strong response and he works very hard in training, so he has an opportunity to show his massive talent.. I have massive faith in him and I think I have shown this historically.." Mampukah Fabianski buktikan keupayaan sebenarnya malam ini?? Marilah kita saksikan.. Adios!!

3 comments:

أنس ميرزا said...

aku percaye ngan fab21...

IKLAN!!
JC ARSENAL HOME AND AWAY UTK DIJUAL!!!
RM60 (including postage)...

21.9.10
taiko007 said...

betul ke ...mc mane nak beli...ori ke..?

21.9.10
أنس ميرزا said...

gred AAA... http://www.damiasshoppe.com

22.9.10

Post a Comment