19 May 2010

Apa kebenarannya Fabregas ??

Spy Atikah dan Atikah sendiri buntu dengan apa sebenarnya keputusan Cesc Fabregas.. Dengan masih tiada kenyataan rasmi di laman web rasmi Arsenal.. Dan sebelum munculnya khabar angin yang mengatakan Fabregas telah berbincang dengan Wenger dan membuat keputusan untuk meninggalkan Arsenal, spy Atikah berjaya mencari sedikit sebab untuk fans Arsenal lega..

Dan dalam masa yang sama juga pening kepala dengan apa sebenarnya keputusan sebenar Fabregas.. Fabregas menegaskan yang dia cukup gembira di Arsenal sekarang ini dan usianya masih muda dan masih panjang lagi kariernya.. Dan Barcelona boleh tunggu disebabkan dia terlalu gembira di Arsenal..

Tapi apa yang kita dengar sekarang ini kita tidak boleh mempercayainya 100%.. Selagi Atikah x postkan sebarang kenyataan rasmi dari Fabregas, Wenger mahupun pengurusan Arsenal sendiri, selagi itulah kita boleh berharap yang Fab kekal dan berita ini hanya lagi satu permainan media..

Ingat kita kena kekal percaya kepada Cesc Fabregas.. Selagi dia masih belum tandatangan kontrak dengan pasukan lain.. Fabregas masih milik Arsenal.. Dan Atikah yakin yang pengurusan Arsenal akan berjuang habis-habisan untuk mengekalkan Fabregas memandangkan jika Fabregas pergi kita terpaksa bermula semula..

Walaupun kita berjaya dapat pengganti Fabregas yang sesuai.. Ianya masih mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun sehingga dia boleh menjadi nadi, jantung dan tunjang utama Arsenal.. Adios!! Keep trust on Fabregas.. Hopefully he stay with Arsenal.. Arsenal Forever..

0 comments:

Post a Comment