19 May 2010

Fab sah tinggalkan Arsenal !!

Minggu ini Atikah telah mengerahkan spy Atikah menghidu tentang perbincangan di antara kapten pasukan, Cesc Fabregas dan Arsene Wenger dan ternyata hasilnya agak mengejutkan dan mengecewakan Atikah.. Namun sebelum itu Atikah nak tegaskan ini bukanlah kenyataan rasmi.. Namun ini adalah berita awal yang diterima spy Atikah dan Atikah serta spy Atikah masih menjalankan penyiasatan tentang perkara ini..

Satu sumber telah memmberitahu spy Atikah yang Wenger telah dikejutkan dengan keputusan Fabregas yang mahu menyertai Barcelona musim panas ini.. "It's a sad day for Arsenal but not unexpected.. Cesc loves the club, yet after seven years of great service has realised it's time to move on.."

"Barcelona is the only club for which he would leave Arsenal.. And don't forget it is the team he has supported since he was a child.."

Jika ini benar.. Fans Arsenal pastinya berkabung selama berminggu-minggu lamanya kerana dengan ketiadaan Fabregas Arsenal tampaknya terpaksa memulakan semula pasukan dari awal kerana ketiadaan nadi, jantung dan tonggak utama Arsenal ini, Arsenal terpaksa memulakan semuanya dari awal seperti mana semasa Arsenal kehilangan Henry..

Atikah meminta tolong sangat dengan Fabregas.. Tolonglah jangan tinggalkan Arsenal.. Kau baru 23 tahun dan kau masih ada karier yang masih panjang.. Dan jika kau membuat keputusan menyertai Barca ianya seperti mengambil keputusan untuk memusnahkan karier anda.. Tolonglah Fabregas.. Fikirkannya..

Atikah berjanji akan beritahu perkembangan terkini tentang perkara ini dan Atikah akan cuba mendapatkan kenyataan rasmi dan Arsene Wenger, Cesc Fabregas mahupun pengurusan Arsenal sendiri.. Namun jauh disudut hati Atikah.. Atikah kecewa dan patah hati dengan keputusan Fabregas ini.. (Kalau ianya benar)

0 comments:

Post a Comment