14 May 2010

Stupid rumuors again

Fabregas sekali lagi dikaitkan dengan perpindahan mega ke Barcelona apabila media melaporkan yang Fabregas mahu berbincang dengan Wenger tentang masa depannya minggu hadapan.. Fabregas dilaporkan risau dengan masa hadapan Wenger di Emirates Stadium dengan kontrak Wenger akan tamat musim panas depan..

Sebelum ini Fab telah pun menegaskan yang jika Wenger pergi dia akan pergi.. Jadi media menggunakan kesempatan ini untuk menaikkan kemarahan fans Arsenal.. Dan Atikah memohon supaya jangan anda sekali-kali mempercayainya.. Terutama sekali khabar angin mengenai masa depan Fabregas..

Atikah yakin yang Arsene Wenger tidak akan melepaskan Fabregas walaupun dilaporkan yang jika Fab pergi Mikel Artete akan ke Arsenal.. Walau Kaka sekali pun datang ke Arsenal.. Arsenal tidak akan sama tanpa Fabregas.. Kerana Fabregas adalah nadi, jantung dan hati Arsenal..

Pengurusan Arsenal juga telah menegaskan yang jika Wenger tidak mahu melepaskan Fabregas mereka tidak akan mendengar sebarang tawaran walaupun ianya bernilai 100 juta pound dan juga Messi..

Tapi kalau benarlah Fabregas ada terfikir untuk berpindah hanya kerana masa depan Wenger dalam keraguan.. Ianya tindakan bodoh untuk Fabregas meninggalkan Arsenal musim panas ini.. Masih ada 12 bulan lagi atau mungkin lebih untuk mengetahui sama ada Wenger kekal atau tidak.. Dan tempoh itu cukup lama..

Dan jika Fabregas mahu berpindah sebelum bermula Piala Dunia hanya satu saja kekecewaan Atikah terhadap Fabregas.. Staf perubatan Arsenal telah memberikan fokus 200% untuknya cergas ke Afrika Selatan.. Dan tolonglah Fab.. Balas apa yang dilakukan staf perubatan Arsenal itu.. Kerana anda berhutang dengan mereka..

Atikah sememang x percaya dengan khabar angin ini.. Tapi jika ianya benar tolonglah Fabregas.. Fikirkan.. Anda tiada tempat untuk menyinar di Barcelona sekarang ini.. Silap-silap nanti anda kena jadi permain tengah bertahan.. So pleaselah Fab, fikirkan semasak-masaknya sebelum meninggalkan Arsenal..

Dalam berita lain pula.. Van Persie mahu Sol Campbell kekal bersama Arsenal musim depan dan menegaskan yang karakter Campbell cukup penting di bilik persalinan Arsenal.. Campbell telah pun mengesahkan yang dia dan Wenger sudah mula berbincang tentang masa depannya bersama Arsenal musim depan.. Dan RVP mula meluahkan perasaannya tentang masa depan Campbell..

"I hope so.. I think his character is great, he is a winner, he is honest - the Dutch way almost.. In Holland, we are used to people who are direct, who say what they think and he is like that, very much.. He is one of those characters you need in a squad - when someone is easing off he just tells you, 'listen, this is not the way to do it.. Sharpen up because otherwise this isn't going to work.."

"We need that and that is why I am very pleased that he is here.. When you look at when he came and the way he ended the last couple of months - fantastic.. He made a sprint against Spurs, 60 metres, sprinting against a younger guy.. There you go; that was special.."

Van Persie juga sempat berbicara tentang Tony Adams.. "I never played with him but I heard lots of stories about him.. I respect him as a person because you hear stories from players and I have a friend in Holland who knows him personally.."

"The stories he tells me are great.. He is a leader by example but I just work with Sol, so I can't really compare them but the word day-to-day is they are both great.." Adios!!

1 comments:

zizie said...

Aku peminat fanatik Arsenal.Aku harap febregas tidak buat keputusan terburu-buru utk pindah.betul kata-kata atikah tu..feb adalah nyawa bagi Arsenal.beliau masih muda dan aku yakin arsenal akan memenangi sesuatu musim 2010/2011 nanti.

14.5.10

Post a Comment