19 May 2010

Kenyataan Peter Hill-Wood

Pengerusi Arsenal, Peter Hill-Wood yang sebelum ini dilaporkan menjadi di antara punca Fabregas mahu meninggalkan Arsenal menegaskan yang dia tidak berminat untuk menjual Cesc Fabregas..

Hill-Wood bertindak untuk melegakan sedikit ketegangan di antara fans Arsenal dengan memberitahu spy Atikah yang dia tidak berminat untuk mendengar sebarang tawaran untuk kapten pasukan dan pemain kesayangan peminat ini..

Atikah juga difahamkan spy Atikah yang kemungkinan Wenger akan membuat kenyataan rasmi tentang perkara ini hari ini mahupun esok.. Atikah akan terus mengikutinya dan postkan di blog ini sebaik sahaja Atikah berjaya mendapatkan kenyataan rasmi dari Arsene Wenger..

Dan spy Atikah juga memaklumkan Atikah yang pengurusan Arsenal sedang berkira-kira untuk mengambil tindakan terhadap Barcelona di atas khabar angin ini.. Arsenal dijangka akan membuat aduan kepada persatuan bola sepak dunia FIFA sebaik mereka berjaya mencari bukti yang kukuh..

Sesungguhnya khabar angin ini bermula dengan kenyataan dari Penolong Presiden Barcelona di sebuah radio di Sepanyol.. Dia memberitahu yang David Villa akan disertai oleh kapten pasukan Arsenal, Cesc Fabregas pada musim perpindahan ini..

Hill-Wood juga memberitahu perkembangan kontrak lanjutan William Gallas dengan memberikan bayangan yang Gallas tidak akan kekal musim depan selepas pengurusan Arsenal tidak berminat untuk memberikan gaji mingguan berjumlah 80 ribu pound seminggu kepada Gallas..

Dalam berita lain.. Sol Campbell kini diperhatikan Celtic.. Namun bertenang semua.. Pengurusan Arsenal dan Arsene Wenger kini telah memulakan perbincangan untuk mengekalkan Campbell musim depan.. Dengan Campbell sendiri telah memberikan petunjuk mahu kekal di Arsenal musim depan mahupun sehingga tamat kariernya.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment