02 May 2010

Pre Match : Arsenal VS Blackburn

Atikah terpaksa buat pre match sehari lebih awal disebabkan Atikah betul-betul sibuk hari isnin sampai hari rabu disebabkan Atikah akan ke daerah kerian, perak untuk perlawanan bola baling peringkat negeri.. So Atikah x akan postkan berita-berita terkini sepanjang Atikah di sana..

Arsenal akan berkunjung ke Blackburn esok dengan siaran langsung akan disiarkan di Astro ESPN pada pukul 11.55 malam.. Arsenal akan beraksi tanpa kelibat Cesc Fabregas yang menginspirasikan kemenangan 6-2 Arsenal ke atas Blackburn di Emirates Stadium tahun lepas.. Disebabkan kecederaannya menyaksikan dirinya terlepas aksi baki musim ini..

Arsenal akan terus bergantung kepada Fabianski di gawang Arsenal selepas Almunia masih gagal menunjukkan sebarang berita posistif dalam proses pemulihannya daripada kecederaan pergelangan tangan yang di alaminya namun dijangka kembali semasa menentang Fulham.. Arshavin pula mempunyai peluang untuk kembali esok.. Namun peluangnya agak sedikit tipis untuk cergas esok..

FABIANSKI
SAGNA-----CAMPBELL-----SILVESTRE-----CLICHY
ROSICKY-----DENILSON-----DIABY
WALCOTT/BENDTNER-----VAN PERSIE-----NASRI

Atikah juga nak ucapkan selamat berjaya kepada skuad Arsenal Ladies yang akan menentang Everton Ladies di final Piala FA 2 jam awal sebelum skuad Arsenal lelaki menentang Blackburn untuk kejayaan kelima berturut-turut mereka menjulang kejuaraan Piala FA.. Good Luck dan Adios Amigos!!

0 comments:

Post a Comment