21 May 2010

Barca alami masalah

Atikah dengan senang hatinya mahu menutup kerisauan kesemua fans Arsenal dengan menegaskan sekali lagi yang Fabregas x akan ke mana-mana.. Spy Atikah sudah pun memberikan satu bukti yang melegakan Atikah tentang rumours penghijrahan Fabregas ke Barcelona..

Spy Atikah mengesahkan laporan bahawa Barcelona kini dihimpit dengan masalah kewangan.. Barca dilaporkan mempunyai hutang berjumlah 489 juta euro.. Dengan kemasukan Villa ke Barca dengan nilai 40 juta euro.. Ianya menambahkan lagi hutang mereka dengan harga gaji yang mereka terpaksa bayar semakin meningkat..

Bakal pengerusi Barca yang baru telahpun meluahkan kerisauannya dengan masalah kewangan yang ditanggung Barca.. Dengan Arsenal tidak akan beralah tentang nilai Fabregas dengan Atikah telah mendapatkan kepastian yang mereka hanya bersedia menawarkan 30 juta pound kepada Arsenal untuk Fabregas dengan pengurusan Arsenal telahpun menaikan harga Fab sekitar 80 juta pound..

Dengan masalah terbaru pasukan Barcelona.. Atikah dengan yakinnya mahu menutup kes ini.. (Macam penyiasat pulak).. Kita boleh bertenang sekarang ini dengan Arsenal akan terus menyimpan Fabregas dan Arsenal masih terhindar dari masalah hutang hasil dari kedekutan Arsene Wenger..

Dan Peter Hill-wood yang ditemui spy Atikah beberapa minit yang lalu telah mengesahkan yang masih tiada satu pasukan pun yang mengemukakan tawaran untuk mendapatkan khidmat Fabregas walaupun dilaporkan Barcelona telahpun semakin hampir mendapatkan kembali khidmat Cesc Fabregas.. Adios!!

3 comments:

FakhruL_razi said...

hrap2 bt0l la pa yg atikah ckap..
hopefully true..

22.5.10
zizie said...

arsene wenger kedekut..hahaahaa
arsenal ni kene ada piala sekurang=kurang satu musim depan..
kalau tidak fan2 arsenal akan tunjuk jalan keluar...peminat sudah tak sabar2 nk tunggu arsenal pegnag piala..

23.5.10
imuranzo87 said...

Yeah..padan muka Barca...bodo betulxde duit nk beli gak fabrgas...
Ei geram betol aku..wat cuak fan2 Arsenalje...xpe2 aku yakin Fab xkan kemana2 season dpn..!!

24.5.10

Post a Comment