26 April 2010

Bendtner main dalam kesakitan

Nicklas Bendtner mengakui dirinya bermain dalam kesakitan sejak kemalangan kereta yang dialaminya pada bulan Oktober 2009.. Kemalangan tersebut juga menyebabkan Bendtner terpaksa menjalani pembedahan kerana kecederaan hernia.. Namun Bendtner juga mengakui dia perlu menjalani proses pemulihan akibat kemalangan tersebut..

Tetapi Bendtner mahu fokus kepada Arsenal (di mana Bendtner terpaksa mengisi kekosongan Van Persie sebaik sahaja pulih dari pembedahan) dan juga Denmark di Piala Dunia nanti.. Jadi Bendtner berharap selepas Piala Dunia dia dapat menjalani proses pemulihan untuk pulih dari segala kecederaan daripada kemalangan kereta tersebut..

Kalau benarlah yang Bendtner sememangnya bermain dalam kesakitan.. Wow.. Dia telah lakukan tugasnya dengan baik sekali.. Jaringkan banyak gol penting untuk Arsenal serta hatrik pertama di Emirates Stadium.. Harap-harap selepas proses pemulihan tersebut Bendtner akan jadi lebih baik dari sebelum ini..

Penjaga gol baru yang dikaitkan dengan perpindahan ke Arsenal ialah penjaga gol paling konsisten di Liga Perdana, Pepe Reina yang ditewaskan 5 kali oleh Arshavin di Anfield.. Dengan Liverpool semakin terkeluar dari big 4 dan masalah kewangan yang di hadapi Liverpool.. Wenger dilaporkan akan mengambil kesempatan tersebut untuk mencuri Reina dari Liverpool.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment