03 April 2010

Kekecewaan Cesc Fabregas

Cesc Fabregas yang dijangka terlepas saki baki perlawanan musim ini (dalam saingan domestik) meluahkan kekecewaannya dengan memberitahu 'My leg is broken.. and so am I..' Anda boleh ke link ini untuk luahan hati Cesc Fabregas..

Arsene Wenger mempertahankan staf perubatan Arsenal selepas munculnya khabar angin yang mengatakan Fabregas bermain menentang Barcelona dengan tulang kakinya sudah pun patah.. Namun Wenger menegaskan yang ianya bukan kesilapan imbasan staf perubatan Arsenal..

Wenger menegaskan insiden di atas ini yang menyebabkan tulang fibula kanan Fabregas retak.. Namun sejujurnya Fabregas masih boleh kembali sebelum 6 minggu lagi memandangkan tulangnya pernah retak dengan teruk dahulu namun Fabregas kembali sebelum jangkaan doktor pasukan..

Arsenal akan menanti kunjugan Wolves malam ini tanpa kelibat Cesc Fabregas dengan Almunia akan mengetuai pasukan.. Perlawanan ini akan disiarkan secara langsung di astro ESPN pada pukul 9.55 malam ini..

ALMUNIA
SAGNA-----SILVESTRE/SONG-----VERMAELEN-----CLICHY
NASRI-----DENILSON/SONG-----DIABY
WALCOTT-----BENDTNER-----EDUARDO

Atikah x pasti siapa yang akan beraksi di bahagian pertahanan malam ini di samping Vermaelen.. Namun Atikah rasa yang Song akan mengetepikan Silvestre.. Denilson sudah semestinya akan mengantikan posisi yang ditinggalkan Song.. Nasri pula akan mengisi tempat Fabregas..

Walcott yang beraksi cemerlang 2 hari lalu mungkin akan memulakan perlawanan atau mungkin juga Eboue.. Eduardo atau Vela pula mungkin akan mengisi posisi serangan sebelah kiri yang merupakan tempat Arshavin yang mengalami kecederaan dengan Arshavin dijangka kembali semasa menentang Man. City.. Adios!!

0 comments:

Post a Comment