03 July 2010

42.5 juta euro untuk RVP

Berita yang semakin hangat diperkatan sekarang ini ialah Real Madrid dilaporkan bersiap sedia untuk membuat tawaran 42.5 juta euro untuk khidmat penyerang, Robin Van Persie.. Namun sejujurnya Atikah langsung tidak mempercayai rumours ini.. Sekali pun benar Atikah x nampak peluang yang RVP akan meninggalkan Arsenal kecuali Wenger mahukan dia pergi..

Namun mengapa pula Wenger nak biarkan Van Persie pergi setelah bersusah payah memastikan Van Persie sain kontrak jangka masa panjang tahun lepas?? Jadi Atikah harap tiada siapa yang takut Van Persie akan tinggalkan Arsenal kerana ianya tidak akan berlaku.. RVP telah pun mengatakan rasa sayangnya terhadap Arsenal..

Dan lagipun Van Persie berhutang budi dengan Arsenal semasa beliau masih berada di Feyenoord kerana Arsenal menyelamatkannya daripada tuduhan menyerang.. Tanpa Wenger Van Persie tidak mungkin akan menjadi sehebat sekarang dan mula muncul sebagai penyerang prolifik..

So Atikah x nampak sebarang peluang untuk Van Persie meninggalkan Arsenal walaupun tawaran Real Madrid tersebut boleh tahan lumayannya.. Namun hampir kesemua tonggak utama Arsenal tidak ternilai berharganya.. Jadi buangkan jauh-jauh rumours ini memandangkan ianya langsung tidak boleh dipercayai.. Adios!!

2 comments:

zizie said...

RVP boleh pindah jika Arsenal tak berpeluang memenagi sesuatu pada musim depan dan Arsene Wenger bersedia untuk dipecat.

4.7.10
atikah said...

zizie.. wenger x mungkin akn dipecat.. kontrak dia tamat musim panas dpn.. dan atikah tgk seluruh lembaga pengarah berminat utk mengekalkan wenger lagi kerana utk rekod Wenger adalah pengurus terbaik dlm sejarah kelab arsenal..

kalau wenger x de atikah boleh jamin hampir sebahagian besar pasukan akn pergi.. kebanyakannya kekal lagi smpi skrg ialah kerana terhutang budi dgn wenger.. fabregas pun smpi dlm dilema sama ada nk main di bawah pengurusan idola (pep guardiola) dia ataupun mentornya (arsene wenger)..

5.7.10

Post a Comment