24 July 2010

Pre-season training - Exclusive pictures

Sebelum Atikah postkan gambar terbaru daripada kem latihan Arsenal, spy Atikah baru sahaja memberitahu yang walaupun Fabregas berminat untuk kembali ke Nou Camp namun beberapa rumours yang mengatakan dia akan meminta dilepaskan Arsenal tidak akan berlaku memandangkan Fabregas menghormati segala keputusan Arsenal dan tidak mahu melampaui batas memandangkan beliau merupakan kapten pasukan..

Jadi kalau anda ada terdengar berita yang Fabregas kini bersiap sedia mahu meminta dilepaskan ke Barcelona tolonglah jangan hiraukan.. Memandangkan walaupun Fab berminat untuk kembali ke kelab asalnya namun jauh di sudut hatinya dia cukup sayangkan dan hormati Arsenal.. Ianya merupakan perkara biasa seorang pemain mahu kembali ke pasukan kampung halamannya..

Cuma atas sebab tersebut media dan Barcelona mengunakan kesempatan ini untuk memburukkan nama Fabregas di depan fans Arsenal supaya mereka boleh tengok Fabregas pergi ke Nou Camp semula.. Mereka x senang tengok Arsenal berjaya.. Sebab itulah bila Arsenal ada pemain star je mereka nak kebas.. Adios!! -HATE ALL BARCELONA PLAYER AND THE CLUB!!!!-

0 comments:

Post a Comment